Regulamin:

1. Wszystkie teksty są objęte prawami autorskimi, gdyż są pisane przeze mnie.

2. Nie musisz mnie pytać o pożyczenie tekstu - wystarczy, że pod swoim dziełem wkleisz link do owego bloga lub napiszesz czyj jest tekst.
3. Zamówienia możesz składać wysyłając e-mail ("Zamów tekst").
4. Piszę teksty tylko do openingów i endingów, ale jeżeli ładnie poprosisz to mogę napisać słowa do całej piosenki.
5. Czas czekania na tekst to maksymalnie jeden dzień, lecz jeśli mam jakieś ważne kolokwium bądź zaczęła się sesja to czas oczekiwania się wydłuży. Wykształcenie w kierunku geodezji ważniejsze :)

niedziela, 7 czerwca 2020

Céline Dion - My Heart Will Go On (Titanic)


Każdej nocy w mym śnie
widzę Cię i czuję.
Dlatego wiem, że wciąż jesteś.
Odległość dzieli nas, 
przestrzeń nie daje szans.
Przyszedłeś i dałeś ten znak.

Tu, tam, gdziekolwiek jesteś.
Wiarę mam, że serce wciąż bije.
Znów dziś me otwierasz dzrwi.
W mym sercu znajduszjesz się. 
Serca nie zatrzyma nic.

Dotknąć miłość może raz
i trwać cały ten czas.
Więc razem połączy niech nas.
Kochałam z całych sił.
Prawdziwy czas był dziś.
Wiecznie będziesz w życiu mym iść.

Tu, tam, gdziekolwiek jesteś.
Wiarę mam, że serce wciąż bije.
Znów dziś me otwierasz dzrwi.
W mym sercu znajduszjesz się. 
Serca nie zatrzyma nic.

Koniec, precz strach, bo tyś tu.
Me serce będzie tylko Cię czuć.
Nie bój się do końca dni.
Więcej nie zmieniajmy już.
Serca nie zatrzyma nic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*proszę nie umieszczać pod postami linków do swoich blogów! Możecie je umieszczać i w zakładce SPAM i informować mnie o nowych notkach, chętnie je poczytam :)

Dziękuję